5 nasvetov kako v vašem lokalu prodati več

01/06/2015

Značke: , ,

5 nasvetov kako prodati več

Preberite nekaj klasičnih napak in enostavnih rešitev zanje, ki bodo pozitivno vplivale na prodajo v vašem lokalu…pa do sedaj nanje niste morda niti pomislili.

1. Namignite gostu naj naroči, kar vi želite!

Natakar pogosto vpraša “Kaj vam lahko prinesem?”…Tak pristop ni tako uspešen, kot če bi se zadeve lotili malo drugače. Izkušnje namreč kažejo, da če dva naročita ledeni čaj, je velika možnost, da bo tako naročil tudi tretji. Veliko bolj učinkovit pristop za prodajo je direkten namig z asociacijo. Primer: “Glede na to kako je vroče, koga lahko razveselim s hladnim pivom?” Tak pristop vam omogoči, da prodate dražjo pijačo, saj lahko sugerirate katera pijača je primerna in v takšnem primeru je kupec pripravljen plačati tudi več.

 

2. Kako cenovno razporediti prezentacijo pijač?

Ko kupec vpraša kakšna piva imate, bo večina natakarjev pričela z naštevanjem osnovnih in najcenejših piv. Izkušnje kažejo, da je veliko lažje prodati dražje pivo, če natakar prične naštevati najprej dražja uvožena piva in gre postopoma proti cenejšim, saj se kupcu zdi cena in ponudba srednje cenovnih piv bolj sprejemljiva in lažje dostopna, kot če najprej ponudimo cenejša.

 

3. “Dva za ceno enega” napaka

Ne spodbujajte prodaje dva za ena, ko je kupec že v lokalu. Ta vrsta trženja je usmerjena tako, da gosta privabi skozi vrata, v vaš lokal. Ko je gost že v lokalu je na vas, da mu prodate čim več.

Zelo učinkovit je pristop s preusmeritvijo pozornosti. Ko nekdo povprašuje po ponudbi dva za ena, mu lahko seveda ponudite to ponudbo, vendar je to odlična priložnost, da svetujete tudi ostalo ponudbo, ko že imate njihovov pozornost. Najpomembneje je izkoristiti trenutek, ko imate pozornost gosta. Potem je na vas, kako dobro znate predstaviti to, kar želite prodati.

 

4. Timing je vse

Najslabše je vprašati ali lahko prineseš še kaj, ko so kozarci na mizi na pol polni. Po raziskavah je optimalen čas, kdaj ponuditi še eno rundo ta, ko ima nekdo v družbi prazen kozarec. Takrat ostali razmislijo ali bodo še čakali ali kar popili in na hitro spijejo, kar je ostalo ter praviloma zmeraj naročijo novo pijačo, da ne bodo v zaostanku za ostalimi.

Najslabše je nagovoriti vso družbo naenkrat, npr: “Ali ste fantje pripravljeni še na eno rundo?”, saj takrat največkrat odgovor enega obvelja za vse v krogu in njegova odločitev vpliva na vse in, če ta , ki odgovori reče ne…je velika možnost, da tudi ostali ne bodo naročili.

Pravilno bi bilo nagovoriti tistega posameznika, ki ima najbolj ali celo čisto prazen kozarec, saj je večja verjetnost, da bo naročil še in, da se mu bodo ostali pridružili.

 

5. Neodločnost žensk

Moški običajno vedo, kaj bodo pili, preden vstopijo bar, vendar večina žensk ne. Torej je potrebno ponudbo in izgled pijač, ki bi jih želeli še posebej poudariti, prilagoditi ženskam. Dekoracija, barve in servis so ključnega pomena.

 

Če imate tudi sami kakšno vprašanje, nam pišite na vprasanja@creo.si in z veseljem vam bomo odgovorili.

 

Vaš Creo team