Kako v 4 korakih do prenovljenega lokala, restavracije,…?

17/09/2015

Značke: , ,

Creo nova

Ključnega pomena je dobra ideja in kvalitetno zastavljen projekt!

Že vrsto let se ukvarjamo z urejanjem in prenovo lokalov, restavracij, hotelov,…in za seboj imamo ogromno uspešno opravljenih projektov.

Ključnega pomena je dobro zastavljen projekt, ne samo z vidika dobrega izgleda, temveč tudi z vidika uporabne vrednosti in dobrega počutja gosta. Ker se zavedamo kako tesno povezano je eno z drugim, želim svojim strankam optimalno svetovati na področju ureditve in zasnovanja idejnega koncepta gostinske enote. Postopek ureditve je kompleksen proces, pri katerem je potrebno upoštevati veliko faktorjev, od katerih je odvisno kasnejše dobro delovanje gostinske enote.

Če bi postopek ureditve oz. prenove strnili v 4 korake, bi si sledili takole:

1. korak: Ocena okolja v katerem se gostinska enota nahaja in ocena ciljnega kupca, ki bo obiskoval naš lokal

Opravimo raziskavo okolja in ključnega kupca. Zelo pomembno je poznati okolje v katerem odpiramo lokal…ali gre za poslovni del mesta, stanovanjski del mesta, nočni del, del, kjer se gibajo šolarji,…na podlagi tega je smiselno ponudbo prilagoditi ljudjem, ki se v tem delu nahajajo in seveda psoledično prilagoditi tudi sam izgled lokala. Npr. mlade pritegnejo druge barve, drugačni motivi, drugačna ponudba, kot starejše ljudi. Ko dobro razčlenimo 1. korak je čas za izdelavo vizualne ideje, ki jo zajema korak 2.

2. korak: Prilagoditev vizualnega koncepta v skladu z željami in pričakovanji ter v skladu s predvideno ponudbo lokala, glede na ciljnega kupca

Na podlagi predvidenega ciljnega kupca in seveda na podlagi želja naročnika, se izdela koncept lokala, v katerem se upošteva vse vidike iz koraka 1, temu pa se priključi še vidik optimalne uporabnosti lokala s strani strežnega osebja in s strani počutja gosta. V tem koraku se tudi zelo aktivno vključi želje in pričakovanja naročnika ter se mu tudi svetuje kako še dodatno izboljšati gostinsko enoto. Konceptu lokala sledi izdelava vizualnega projekta, na podlagi katerega lahko naročnik dobi dokaj natančen prvi vtis, kakšen bo predviden končen izgled. Torej natančen izbor stolov, miz, oblazinjenih klopi, foteljev,…Sledi korak 3.

3. korak: Končna izdelava vizualne podobe gostinskega enote in popis del ter materalov

V skladu s dodatnimi željami naročnika, se naredijo popravki vizualne podobe oz. dopolnitve, če so le-ti seveda potrebni. ko je podoba zaključena sledi natančen popis del in pohištva ter določitev materialov in barv. Na podlagi tega se izdela tudi časovnica izvedbe del in dobave pohištva, ki je vitalen del projekta in na podlagi potrjene časovnice, sledi izvedba.

4. korak: Izdelava oz. prenova gostinske enote po projektu.

V skladu s časovnico se dela izvedejo po terminskem planu in po posameznih podizvajalcih.

Prednosti takšnega koncepta dela so naslednje:

- dobro zastavljen projekt in jasen cilj

- natančno določen datum izvedbe

- natančno določena končna podoba gostinske enote

- svetovanje strokovnjakov v času izvedbe projekta

- naročnik v celoti preda delo našemu podjetju in na podlagi izvedbenega plana natančno ve kakšen bo končen izgled ter se s samim postopkom urediteve ne ukvarja

- stroškovno ovrednotenje je v takšnem primeru zelo natančno tako, da naročnik točno ve kakšni stroški so predvideni za ureditev oz. prenovo

Pokličite nas in se tudi sami prepričajte zakaj nam je svoje lokale zaupalo že toliko strank. Za naš kontakt kliknite TUKAJ.

Če imate tudi sami kakšno vprašanje, nam pišite na vprasanja@creo.si in z veseljem vam bomo odgovorili.

Vaš Creo team