Katere barve uporabiti, če imate…

19/03/2015

Značke: , ,

barve

 

Katere barve bodo vaše goste spodbudile k večjemu zapravljanju?

Na splošno o barvah…

Teorija barve, ki ga je izumil Sir Charles Lemieiux, je kompleksna znanost, ki vključuje psihologijo, fiziko, zaznavanje barv, itd… teorija se loteva zaznavnih in psiholoških učinkov različnih barvnih kombinacij in kontrastov.

Teorija je tako zapletena in dejansko zasluži celotno enciklopedijo tako, da ta post zagotovo ne zajema vsega. Namesto tega pa navaja nekatere osnove, ki vam morda pridejo prav.

Objava zajema nekaj načinov, kako lahko vplivajo barve oz. kako lahko izbira barv vpliva na nakupovalne odločitve vaših gostov.

Katere barve izbrati, če imate:

  • Restavracijo, bistro, kavarno: je treba uporabiti tople barve, od rdeče do oranžne. Barve iz rdečega območja spodbujamo apetit in spodbujajo ljudi, da jedo več. Barve oranžnega območja spodbujajo k družbeni komunikaciji in pogovoru, kot tudi s spodbujajo ljudi, da jedo več. Oranžna barva daje tudi občutek dostopnosti, dobre kakovosti,…
  • Hitro gastronomijo: dobro delujejo  kombinacije rdeče, rumene in bele barve. Rumena ohranja gibanje ljudi, tako da se ne zadržujejo predolgo. Rreča spodbuja apetit, bela pa daje občutek čistosti in simbolizira higieno.
  • Upper-class restavracijo: lahko uporabljajo mehkejše različice oranžne, kot so barva breskve, marelice, terakote ali koral, saj te barve spodbujajo apetit in pogovor ali temno rdečo za eleganco in stimulacijo apetita. Če to združite z zeleno, barvo jajčevcev ali kremno, boste poskrbeli za eleganten učinek.
  • Hotel ali bar: je pametno uporabljati zelene barve, sja s tem spodbudite ljudi, da pijejo več. V kombinaciji z mehko neslišno oranžno bi spodbudili tudi pogovor in socialno komunikacijo in s tem ustvarili vzdušje, v katerem bi gostje uživali ob počasnem pitju dragim pijač.
  • Podjetje: potrebujete barve, ki izžarevajo zabavo in veselje. Rumena kot del vaše barvne sheme je primerna za pozitivno poslovanje. Če želite v vašem podjetju spodbuditi dejavnost in delovno motivacijo, ne sme manjkati tudi rdeče barve. Če je socialna interakcija je vaš namen pa je oranžna najboljša izbira. Vijolična in pastelne barve pa bodo ustvarile pravo vzdušje za tip dela, ki potrebuje ustvarjalno fantaziranje.

Če imate za nas kakšno resno ali malo manj resno vprašanje, smo vam na voljo na spodnem mailu, sicer pa vas vabimo, da še naprej spremljate našo rubriko NASVETI.

Pišete nam lahko na: vprasanja@creo.si

Vaš Creo team