NASVETI ZA USPEŠNO PROMOCIJO VAŠEGA BARA ALI RESTAVRACIJE

29/01/2019

Promocija bar2

V današnjem svetu, kjer se znajdemo sredi poplav informacij in izobilju dostopnosti dobrin, je veliko več možnosti za izbiro, kot včasih. Ob široki paleti ponudnikov, se velikokrat zgodi, da doživimo manjši šok, kajti težko se je odločiti za eno samo stvar in da je ta tista ‘taprava’.

Enako se zgodi pri lokalih in restavracijah, ne moremo se odločiti kaj jesti, kaj šele kam na kosilo ali kam na kavico.

Kaj v tem primeru naj stori lastnik? Zbrali smo nekaj nasvetov, ki lahko, ob pravilni rabi, znatno povečajo promet.

 

DAJMO POENOTITI PROSTOR

Kot že mnogokrat, ljudje se morajo v prostoru počutiti dobro, domače in sproščeno. Velikokrat se zgodi, da vstopimo v nek lokal ali restavracijo, ki izgleda, kot kolaž stvari, ki so lastniku všeč. Navadno, ljudje sodimo po platnici knjige, tako da je potrebno poenotiti izgled lokala znotraj, kot zunaj. Tako kot za goste, kot tudi za osebje, je potrebno ustvariti okolje, kjer se bodo počutili prijetno. Še tako majhni detajli, kot so na primer stenske nalepke ali zunanja tabla, lahko ostanejo gostu v spominu.

 

IMEJMO V MISLIH TUDI NARAVO

Vedno bolj smo ozaveščeni glede problematike onesnaženja okolja v katerem živimo, zato pokažite svojim gostom, da vam je mar za naše okolje in postavite koše za ločevanje.  Takšno ravnanje, vam bo prineslo dober sloves, zvestobo gostov in sčasoma tudi nižje stroške, zaradi ozaveščenosti pri porabi energije.

 

STIK S STRANKAMI

Izkoristimo trend, ki je še vedno v porasti – ljudje imamo konstantno pri sebi telefone, veliko ljudi je v službi pred ekrani.

Veliko ljudi najprej poišče odpiralni čas in meni, zato je zelo pomembno, da ti podatki izstopajo. Ponudite ljudem to kar iščejo in se vzdržite nepomembnih informacij. Informirajte o prihajajočih dogodkih, akcijah in novostih. Vaš cilj mora biti privabiti goste in preseči njihova pričakovanja.

Moč socialnih omrežij. Ažuriranost Facebook strani, ki je največje socialno omrežje v Sloveniji, je ključnega pomena. Ljudje iščemo sveže podatke, dnevne ponudbe in dogodke. Trendi danes narekujejo objave slik in več ljudi pregleda le-te, kot pa bere dolge objave, kjer je bistvo sporočila na dnu.

 

IZKORISTITE SOSEDE

V vaši ulici se giblje veliko potencialnih gostov. Ljudje, ki tam živijo, podjetja ali kakšne druge dejavnosti. Dobri sosedski odnosi, v poslovnem smislu lahko zelo  spremenijo vaše poslovanje, saj lahko tako pridobite vedno več strank. Povežite se sosednjim kozmetičnim salonom in ponudite kavo po ugodni ceni in obratno – tako lahko tudi vi priporočate storitve v vaši bližini.

 

VAŠE OSEBJE – VAŠ LOKAL

Vse našteto je zelo pomembno za promocijo vašega lokala. Ampak nič ne gre nadomestiti pristnega odnosa med gostom in osebjem. Gost mora biti navdušen nad osebjem in dobro opravljenim delom. Tako bodo priporočila iz ust do ust, kar letela. Velja pa tudi pravilo: zadovoljno osebje – zadovoljni gosti. Vesel, vljuden in nasmejan natakar, bo privabil goste v lokal, tako da je potrebno poskrbeti, da se osebje počuti dobro in da se problemi rešijo takoj.

 

NE MORE GOST DO VAS? PA POJDITE VI DO NJIH

Zgodi se, da se vaši zvesti stranki ne ljubi s kavča, bi pa vseeno prijala vaša hrana… kaj narediti? Pripravite hitre menije ‘To Go’, ponudite dostavo ali se dogovorite z drugimi ponudniki dostave, da dostavljajo v vašem imenu.

 

SPREMEMBE? JA PROSIM

Veliko ljudi, živi v zavetju stalne rutine, vsaka sprememba pomeni stret. Naj temu ne bo tako. Gostinstvo se je spremenilo po prihodu interneta in je potreben stik na višjem nivoju. To naj vas ne prestraši, saj to tudi pomeni veliko novih priložnosti. Izkoristite tehnologijo in optimizirajte delovne procese s sodobno tehnologijo. Tako boste prihranili več čas in se bolj posvetili svojim gostom. Veliko gostov se počuti bolje, ko jih sprejme lastnik in z njimi spregovori besedo ali dve.

Bodite drzni in vključite v ponudbo stvari, ki jih kolegi gostinci še nimajo. Kakorkoli pa gledamo stvari, pa je še vedno pomembna ponudba. Ponudite ob petkih standardi koktejl, v ‘Koktejl Special’ in dodajte sestavino, da popestrite okus. Tako lahko vaše stalne goste presenetite z ustaljeno rutino in tako naredite razliko med vami in konkurenti. Ob sobotah lahko ponudite rogljiček h kavici ali pa privabite v nedeljo družine s ‘Family’ menijem.

 

NE PODCENJUJTE KLASIČNEGA OGLAŠEVANJA

V dobi interneta, se velika večina, poslužuje izključno internetnega oglaševanja. Vključite lokalno radijsko postajo, naredite zanimive letake in brošure, oblikujte vizitko lokala tako, da bo atraktivna in bo ostala v spominu.

 

Celotna podoba vašega lokala in restavracije je torej odvisna od več dejavnikov. Naš kolektiv, Vam strokovno svetuje glede izgleda vašega lokala, ker pa smo Creatorji, pa Vam lahko tudi pomagamo pri idejni zasnovi za Vaš lokal. Odlikujejo nas izkušnje in strokovnost pri realizaciji projekta, kreativnost in dober okus. Tukaj lahko preverite naše delo, in se oglasite pri nas na Kardeljevi cesti 100, v Mariboru ali pa nas kontaktirajte preko elektronskega naslova marketing@creo.si

 

Vaš Creo Nova team