Razmišljam, da bi odprl bar. Na kaj moram biti pozoren?

27/10/2015

Značke: , ,

open bar

Razmišljam o tem, da bi odprl svoj bar…to je pa res preprosto!

Bar je no-brainer. Kupiš pivo in ga po nekaj € prodaš naprej…steklenica vodke lahko stane okoli 10 €, en shot pa lahko prodaš po dobre 3 €.. Easy!

Sliši se lepo…težava pa je v tem, da to le ni tako preprosto. Zmotno je mišljenje, da je dovolj dobra oprema in simpatičen izgled lokala ter dejstvo, da so vrata odprta…in lokal bo zaživel in prinašal astronomske dobičke.

Ray Foley, urednik revije Bartender Magazine, ocenjuje, da v prvem letu propade 75% barov.

Realnost za lastnika bara je veliko bolj kruta kot je to, kar večina ljudi verjame. Ray Foley, urednik revije Bartender Magazine, ocenjuje, da v prvem letu propade 75% barov. Številke sicer nismo preverili vendar naše izkušnje v tem poslu pravijo, da številka pri nas sicer ni tako visoka,…veliko nižja pa tudi ne. Obstaja veliko vrst barov in prav vsak ima tudi veliko konkurence. Želite odpreti bar v vaši okolici, ker vidite, da bari delajo dobro? Kaj narediti, da bo prav vaš drugačen od ostalih? Večno vprašanje. Dejstvo je, da odpiranje in vodenje uspešnega bar vzame ogromno dela in časa.

Nekaj namigov za začetek?

  1. Najprej je potrebna dobra ocena okolja v katerem odpirate lokal. Vprašajte se, kdo so ljudje, ki se gibljejo v vašem predelu in kaj narediti, da jih privabite čim več. V veliko pomoč je dobra raziskava trga, ki jo vključuje projekt gostinske enote.
  2. Potrebno je najti ravnovesje med različnimi tipi vaših gostov in ponudbo, ki ste jo pripravili v vašem lokalu. V začetku pa je pomembno vedeti, da velja staro pravilo: “Manj je več.” Šele, ko ožjo ponudbo dobro obvladate, dodajajte nove izdelke.
  3. Pri tej točki si vzemite veliko časa. Najti je namreč treba pravo strežno osebje,…takšno zaradi katerega se bodo vaši gostje vračali. Vsak natakar mora vedeti, da je njegova naloga, da je všečen gostom in, da je zadovoljen gost ta, ki ga posredno plačuje. Prav tako je tudi pomembno, da vsak natakar dobro pozna ponudbo in korektno postreže, kar je bilo naročeno. Slab začeten vtis je najtežje popraviti.
  4. Spremljajte trende pijač in ponudbe ter dogodkov, ki so popularni. Občasni dogodki: razstave, koncerti, literarni večeri, ogledi tekem,…pritegnejo goste, ki se bodo morda vračali tudi, ostale dni, če boste naredili dober vtis.
  5. Bodite drugačne, da si vas bodo zapomnlili,V svojo ponudbo je potrebno zmeraj vključevati nekaj, kar ostali v ponudbi nimajo. Tako boste goste lažje prepričali, da naj se k vam vrnejo.
  6. Pomembno je tudi dobro poznavanje pravil in zakonov v gostinstvu, da se lažje izognete nevšečnostim in kaznim, ki niso majhne.
  7. Potrebno se je zavedati, da biti lastnik bara zahteva veliko vloženega časa, misli, znanja in ambicij. Gospodarska situacija je poskrbela za nekakšno naravno selekcijo med lokali in večina tistih, kjer se lastniki niso zavedali, da je v lokal potrebno vsakodnevno vlagati, danes ne deluje več.
  8. In nenazadnje še to: Uspešno in smiselno se lotite vseh zgoraj navedenih postavk!

Ne pozabite seveda tudi na to, d aje lepo urejen lokal ta, ki ga gostje radi obiščejo. Oglejte si ponudbo naših stolov, foteljev, oblainjenih klopi in miz ter nam zaupajte ureditev vašega lokala.

Se sliši preveč zakomplicirano in prezahtevno? To je realnost. Če vas navedena dejstva niso prestrašila in pri svoji odločitvi ostajate pozitivno naravnani ter prepričani, da vam bo uspelo, vam želimo vso srečo in smo tukaj za vas, če imate kakšno vprašanje. Pišete nam lahko na: info@creo.si

 

Vaš Creo team